İnternetten para kazanmak son zamanlarda herkesin hayali olmuş durumda. Özellikle bazı kişilerin anlatımlarında günde 100$+ kazanç sağlamak gibi konuları var. Öncellikle şunu söylemeliyim bu tür olaylar 1000/1 ihtimalle gerçekleşir. Ama uğraşırsanız belirli miktarlar kazanmanız mümkün. Altta verdiğim taktikleri sahsen ben kullandım ve kazanç elde ettim.


Link Kisaltma+Twitter


Ben bu şekilde söylediğimde heryerde okumuş gibi hissettiğinizi biliyorum ama bu taktik gerçekten işe yarıyor. Öncellikle Twitterda takipci sayınız azsa takipçi yükseltmeniz gerekiyor. Bunu için Twitter Follow-Unfollow uygulaması üzerinden yapabilirsiniz. Şimdi bize bir link kısaltma servisi gerekli. Ben Tr link Kullanıyorum dilerseniz siz başka servislerde kullanabilirsiniz. Bu noktadan sonra Twitterdaki önemli olayları bekliyoruz. Örneğin ben Game Of Trones 8.Sezon 1. Bölüm ilk yayınlandığı zaman onun linkini kısaltıp yarim saatte bir paylaşmıştım + Arama sonuçlarındaki en son paylaşımlarda link isteyenlere gönderip 3 saat gibi bi sürede 75+ para kazanmıştım daha sonra hesabım kapatıldı. Bu şekildeki maç linkleri yada o gün olan önemli olayları kısaltarak ara sıra güzel kazançlar elde edebilirsiniz.

Anket Siteleri


Bu konuyu uzun uzun anlatmanın lüzumu yok. Zaten herkes konuya hâkim. Burada şunu söyleyebilirim eğer çok zamanınız yoksa bununla hiç uğraşmayın . Gönderilen anketlerde genelde 10dk yazar ama her anket en az 30 dk sürer kazançlarınızı hesabınıza geçirmeniz en az 5 gün sürer ve çok fazla sıkıntı yaşarsınız. Bu konuda 1 site ismi verebilirim size. Bu siteden  ben şahsen para aldım.
1. Marketagent; Bu site az anket verir. Ücretleri Euro üzerinden verdiği icin 2 günde 1 anket verse 8-10 tl kazanırsınız. Az ama en fazla 30 dk uğraşıyorsunuz. Bu sitenin kötü yanı parayı sadice Skrill hesabınıza çekebiliyorsunuz. ve Skrill cok az yerde kullanılıyor.

Oyunlardan Para Kazanma


Bu konunun en iyi örneği Metin2 oyunudur. Metin2 oyununu herkes biliyordur ama ben genede anlatayım. Bu oyunda her oyuncunun bir karakteri var ve bu karakteri eşyalar ve kitaplarla geliştirmeye çalışıyorsunuz. Bu oyunun parası "M" adıyla geçer. Bu anlatıcağım taktik için bir bilgisayar gerekli. Önce herhangi bir servera kayıt oluyoruz. Ve hesabımızı 10 lwl yapıyoruz. Diğer oyunculardan biraz para dilenip eşyalarımızı +6 yapiyor ve bir loncaya kayit yapıyoruz. Burdan sonra bize bot lazim M2bob hilesini satin alıyoruz ve gerekli ayarları yapıyoruz. Hilemiz 1. Köyde Metin Taşlarını kırıyor ve çıkan değerli itemleri topluyor. Event zamanları çıkan esyaları biriktirirseniz eventlerden sonra yüksek fiyatlara satabilirsiniz. bu yöntemle Günde 20tl+ para kazanabilirsiniz. 

Admod ile Para Kazanmak


Bu benim gerçekten cok özendiğim bir yöntem. Keske biraz yazılım bilseydim diyorum çoğu zaman Google Playdeki bazı oyunlar basit olsalar bile insanları cezbediyor. Mesela Çocukken oynadığımız ve bi internet oyunu olan Çağlar Boyu Savaş Google Playde Tam 10 Milyon kere indirilmiş ve indirilmeyede devam ediyor. Çok basit bir uygulama olan Şafak Sayar 1 Milyon kere indirilmiş. Bu şekildeki basit uygulamalar insanların ilgisini cekmeyi başarırsa yüksek kazançlar elde etmenizi sağlar.


İnternetten Para Kazanma Yolları