Pek çok slot sağlayıcısı slotlarına direk olarak bonus almayı eklemiyor bunun sebebi bonusların zaman zaman çok fazla ödemesi. İnanın bana aşağıda vereceğim oyundan sadice bonus alarak 100 tlden 10.000 tlye kadar para kazanmışlığım var. Seçimi bana ait olan oyunları aşağıda listeledim.

Unutmayın Kumar Hayatınızı Bitirir.

Sweet Bonanza

Sweet Bonanza

Bu oyunda bonus bölümünde patlayan şekerleriniz üzerine 100×'e kadar kat düşebiliyor. Gerçekten aşırı zevkli bir oyun. Bu oyunla ilgili şunu diyebilirim inatçı olmalısınız. İnatçı olursanız sweet bonanza slot oyununda her zaman kazanırsınız.

Yapımcı: Pragmatig

Extra Chilli

Extra Chilli

Extra chilli slot oyununda Bonus bölümüne girmek için satın alım yapabiliyorsunuz. Slot bölümü soldan sağa doğru 3 ayni simge olduğu zaman patlatıyor. Her patlama Çarpan (×) sayınızı çoğaltıyor. Burada mevzu şu. Bonus bölümünde size 8 free spin veriyor ama Çarkıfelek çevirirseniz freespin sayınızı arttırıyor. 8-12-16-20-24 olarak. şansınız yerindeyse 8 free spinde bile 1000x yakalaya bilirsiniz. Ben genelde büyük kasa küçük bahis olarak 20 free spine kadar gitmeye çalışıyorum. Bu durumda genelde 500x + ödüyor. Extra chilli slot oyununda para kazanmak için  mutlaka bonusa girmelisiniz.

Yapımcı: Pragmatik

Dog Hause

Dog Hause Slot


Bu oyunun bonus bölümüne girmesi oldukça zor. Slotların içinde bana göre en dengesiz olanı bu. Bu oyunda Bonus bölümü alamıyorsunuz. 1. 3. ve 5. kolonlarda bonus yakalamanız lazım. Bonusu açtığınızda size rastgele olarak 9-27 arası free spin veriyor. Free spin sırasında gelen wildlar hem ×3'e çarpanlı hemde yapışkan bi anda  ekranı full wild kapladığı oluyor. Bazende 1 tl bile vermiyor. Denenebilir ama tavsiye etmem.

Yapımcı: Pragmatig